KONIEC I KROPKA

czwartek, grudnia 31, 2015


Hej kochani! Dzisiejszy post będzie o zakończeniu 2015 i rozpoczęciu 2016 (nie zmylcie się tytułem - nie kończę z blogowaniem). Wszyscy wypisują cele i postanowienia, są zawzięci tak, że nie da się tego opisać. Ale potem wszystkich ambicje słabną i już w lipcu zazwyczaj z naszych postanowień nie zostaje nic... Taka jest prawda. Możemy je wypisywać i wieszać na ścianie, ale moim pomysłem jest to, żeby wspólnie się do tego przymierzyć. (Zrobię też listę małych celów - rzeczy, które chciałabym zrobić w 2016 roku, kupić etc.) Napiszę tu swoje postanowienia, a wy możecie to zrobić w komentarzach. Jako iż ten post będzie wisieć w zakładkach (pod nazwą: 2016 razem ze mną) zawsze, gdy wejdę na mojego bloga, zobaczę go. Będę wykreślać rzeczy, które już wykonałam. Post będzie moim punktem zaczepienia i tak jakby motywacją... Za rok zobaczymy co z moich celów pozostało.




Jak już się rozpisałam (przepraszam...), przejdę do moich celów: 
1. Nadal prowadzić bloga i bardziej się zaangażować - chodzi mi tu o częstotliwość postów i w ogóle dodawanie ich i nie przestanie!

2. Zostać laureatką z fizyki (a przynajmniej zrobić wszystko co dam radę, żeby to dokonać) - jedno z moich "główniejszych" postanowień. Bardzo mi na tym zależy i mam nadzieję, że dam radę.

3. Zacząć ćwiczyć i wytrwać. - Kiedyś (prawie) codziennie ćwiczyłam. Niestety kiedy zmieniłam szkołę (pod koniec września), zaprzestałam i brakuje mi tego.

4. Udoskonalić się w blogosferze - chodzi mi o zdjęcia (robię je telefonem) , wygląd (niedługo nowy - czekajcie!!!) i czytanie innych blogów, poznawanie "tajemnic" blogosfery, bo myślę, że jest ich dużo.



To już koniec moich celów, może coś jeszcze do nich dopiszę, ale na razie mam je i nadzieję, że je zrealizuję. Wiem, że w tym poście skupiam się tylko na sobie, ale myślę, że wytrzymacie to.  Moje rady dla was na ten nowy rok:  nigdy nie poddawajcie się, cieszcie się z tego co macie i realizujcie swoje cele. Nie bójcie się też opinii innych, nie świadczy ona o was, a czasami za bardzo się nią przejmujemy (przykładem jestem ja). Trochę się teraz śmieję, bo napisałam dłuższy początek i zakończenie niż moje postanowienia, ale cicho tam. Mam nadzieję, że spodobał wam się taki post (dzięki któremu możecie trochę bardziej poznać mnie - bo przecież to MOJE cele) i będziecie wpadać tu częściej. Życzę wam szczęśliwego Nowego Roku i miło spędzonego sylwestra! Dziękuje za każdy komentarz i obserwację, daje mi to wiele radości!



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gorąco chciałabym wam polecić książkę : Girl Online i Girl Online on Tour. Są genialne i Zoelli należą się brawa, bo są to jedne z lepszych książek, które czytałam w życiu. Idealne na zimowe wieczory a teraz przecież mamy dużo wolnego czasu. Blogerki, do czytania! A drugie zdjęcie jest mojej gorącej czekolady z bitą śmietaną i piankami. Pychaaa... Polecam! 

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Ja w tym roku nie robię postanowień. Mam zamiar wszystko robić od ręki :) Mam nadzieję że uda Ci się wszystko zrealizować !
    Udanego 2016 roku! :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czytać, ale książki 'Girl Online' nie są w moim klimacie :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam obydwie 'części' i jak dla mnie super książka dla nastolatek ;))

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post, wytrwałości w celach! pozdrawiam
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia w fizyce! Będę trzymać kciuki! :)
    Muszę przeczytać tę książkę :)
    Pozdrawiam,
    peeegi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam tę książkę! :) Była świetna. Życzę powodzenia w realizacji postanowień. Trzymam kciuki. <3 Obserwuje i licze na to samo :) zapraszam do mnie caroliv-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w realizacji postanowień :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na kolejnego posta ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na nowego posta :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje.
♥ Zostaw linka do swojego bloga - na pewno zajrzę.
♥ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♥ Nie bawię się w obs/obs.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images