LA PEUR

sobota, stycznia 16, 2016

Hej wszystkim! Dzisiejszy post będzie o... strachu. Właśnie tak! Boimy się różnych rzeczy, od ocen po to co będzie np. z naszą przyjaźnią. Raczej każdy się czegoś obawia, ale nikt nie mówi o tym na forum do ludzi. Tak jak np. radością z jakiejś rzeczy dzielimy się z innymi na Snapchacie, Facebooku to o strachu, złości i smutku nikt tam nie napisze, no bo po co? Gdyby każdy tak się zachowywał internet byłby zawalony takimi wpisami. Ale akurat w tym poście chcę się z wami podzielić sprawami, których się obawiam i mam nadzieję, że wy też to zrobicie to w komentarzach. Udzielimy sobie wirtualnego wsparcia i nie będziemy sami. Mam nadzieję też, że taki typ posta wam się spodoba. Pokazuje on, że nikt nie jest idealny.





Moim największym zmartwieniem w ostatnim czasie jest konkurs z fizyki. Czuję, że się staram, ale nie na tyle ile mnie stać. Nie umiem tego wyrazić, jest to specyficzne uczucie. Jak myślę o nim, a zazwyczaj nie są to dobre myśli, coraz bardziej opanowuje mnie strach, że jednak mi się nie uda. Niestety też bardzo mozolnie i ciężko idą mi próbne testy, a w porównaniu z koleżankami (nie powinnam się do nich porównywać, ale ciii...) wypadam najgorzej. Czuję się słaba, myślę o sobie, że nie dam rady i w ogóle nie mam szans, może to trochę nie prawda, ale jak się czegoś boimy to wymyślamy niektóre rzeczy, tak? Ale ja i tak nadal żyję w takim przekonaniu...




Kolejnym moim mini strachem są oceny. Jestem z siebie dumna, ponieważ zaczęłam się mniej nimi przejmować niż dawniej, ale też łatwiej mi je zdobywać lepsze od kiedy jestem w nowej szkole. Tak naprawdę nigdy się nie zmienię i jak bardzo dam rady uwziąć się na niektóre oceny, tak chyba pozostanie to do skończenie przeze mnie szkoły. Na koniec semestru oczywiście ostatnie sprawdziany i jak dostaniesz z nich 6 to będziesz mieć 6 na koniec i jak tu się nie zastanawiać nad tym co dostaliśmy i nie bać się, czy nam się uda. No ale oceny nie są przecież najważniejsze.


Ciągle strach związany ze szkołą, ale przecież nie tylko taki istnieje. Bardzo często mam tak, że z powodu jakiś wydarzeń boli mnie brzuch i nie chcę już uczestniczyć w tej imprezie/spotkaniu, wy też tak macie? Czasami boję się też występów na scenie z kółka teatralnego, ale to zdarza mi się już naprawdę dawno.


Tak o to chciałabym zakończyć tego posta. :) Mam nadzieję, że wam się spodobał. A wy macie rzeczy, których się boicie? Podoba wam się nowy wygląd bloga?

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Mam szczęście, bo niczego się nie boję ;)
    Pozdrawiam ;)
    http://wchmurach12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy post! Większość ludzi się czegoś boi i dokładnie jak napisałaś ludzie boją się do tego przyznać :P
    Bardzo śliczny blog *-*

    Zapraszam do mnie, nowy post! :)
    http://joanna-rita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie to wygląda :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy się czegoś obawia, boi. Ja się boje nadchodzących egzaminów gimnazjalnych próbnych i nie próbnych, tak samo wielu innych rzeczy :D
    Zdjęcia śliczne :D
    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. moja najwieksza obawa w tym momencie to srednia...
    xmaalw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. masz sporo racji , świetny post ;))

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Na konkursie na pewno pójdzie ci dobrze! ♥


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. strach jest wszędzie wokół nas..
    Obserwuje i zapraszam do mnie
    http://jtere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. kochana trzymam za Ciebie kciuki w konkursie :) nie ma czego się bać! uwierz w siebie i na pewno dasz radę :)

    http://lovely-july-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ślicznie <3 sama chciałbym tak mieć :)
    Obserwuję :3
    CHCE SIĘ ŻYĆ- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Woow podziwiam, że w ogóle podeszłaś do konkursu z fizyki, ja bym nie dała rady.

    ZAPRASZAM, OBSERWUJE(jako Alek Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny blog!
    pozdrawiam
    zapraszam do siebie! http://zuzannafoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia ;)

    https://blackwhiteandnavyblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też obawiam się wielu rzeczy. Powodzenia w szkole i z fizyką :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje.
♥ Zostaw linka do swojego bloga - na pewno zajrzę.
♥ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♥ Nie bawię się w obs/obs.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images