HAUL ZAKUPOWY

sobota, lutego 13, 2016


Hej wszystkim! Dzisiejszym postem będzie haul zakupowy. Zakupy zrobiłam wczoraj i były to decyzje spontaniczne (tak jak wybranie się na zakupy), ale jestem w pełni zadowolona. Zapraszam dalej!

Pierwszym sklepem, do którego zaszłam była Ziaja. Od dawna już potrzebowałam kremu do twarzy i peelingu i takie o to rzeczy trafiły do mnie w ręce, a dokładnie Krem Antybakteryjny Ziaja Nuno (był za 9,59 zł) i Peeling Enzymatyczny Ziaja Nuno (był za 9,24 zł). Serię NUNO znałam już wcześniej i miałam trzy kosmetyki z tej serii i świetnie mi się sprawdzały, więc z chęcią będę testować resztę. Kupiłam jeszcze sobie trzy maski: nawilżającą z glinką zieloną, oczyszczającą z glinką szarą i kojącą z glinką różową (każda maseczka kosztuje 1,74 zł). Nigdy ich nie miałam i nadszedł czas na ten "pierwszy raz". Ostatnim moim zakupem w tym sklepie było wspomnienie mojego dzieciństwa czyli mydło do kąpieli o zapachu gumy balonowej i kosztowało ono 7,80 zł. W gratisie (jak się wydało 30 zł) dostałam kokosowy balsam do ust.


Kolejnym sklepem, który odwiedziłam, był H&M. Zależało mi na zwyczajnych topach i takie też kupiłam. Jeden jest biały (kosztował 20 zł), a drugi czarny (kosztował 24 zł). Za innymi rzeczami się nie rozglądałam, bo biegłam zobaczyć moje BUTY.

Moja nowa miłość to nowe buty - New Balance WL373SKM. A biegłam tak do nich, żeby je tylko przymierzyć, bo kupiłam je w internecie (kosztowały o 80 zł taniej niż w sklepie New Balance), ale niestety jeszcze mi nie doszły (bo zamówiłam je wczoraj po 21...?), ale jestem najarana nimi jak szczerbaty na suchary i nie mogę się doczekać, aż przyjdą mi i będzie już wiosna, a one będą gościć na moich stopach codziennie. Moim zdaniem są śliczne. Czerń plus mięta to po prostu idealne połączenie.

Ostatnim moim zakupem i rzeczą, którą bardzo chciałam mieć jest... SŁOIK. Tak słoik... A dokładnie słoik z rączką, pokrywką i słomką z HOME&YOU. Po ten słoik też biegłam. Kosztował 15 zł i jestem w pełni z niego zadowolona.



No dobra... Nie będę już was dłużej męczyć. Mam nadzieję, że post wam się spodobał i skomentujecie go (nie zapomnijcie o obserwacji!).

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ceny rzeczy z Ziaji są ze sklepu internetowego, bo niechcący wyrzuciłam paragon i nie wiem czy są takie same jak w stacjonarnym sklepie. 

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Słoik najbardziej mi się spodobał :D


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ziaję chciałabym wypróbować, ale nie mam gdzie kupić ich produktów.. Mój blog | Mój fanpage

    OdpowiedzUsuń
  3. Też wybieram się na małe zakupy, mam nadzieje, że nie wydam zbyt dużo :) Bardzo lubię wszystko co z Ziaji, nigdy mnie nie zawiodła
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam produkty z Ziaja :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kubki są super :D!
    obserwuje i zapraszam ;) punkowa-krolowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam maseczki z ziaja są tanie i często coś pomagają :D. Stylowy kubek!

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK
    *Biorę udział w konkursie na Blog Roku, zachęcam do głosowania ;)*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja aktualnie poluje na krem kozie mleko z tej firmy :D Uwielbiam ich produkty. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Te słoiczki aż zachęcają żeby z nich pić :3

    Zapraszam do mnie:

    always-be-a-cat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy haul!
    Ten słoiczek prezentuje się świetnie :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  10. Te słoiki same mi się podobają, ale jestem w szoku, że są w miarę przystępnej cenie. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje.
♥ Zostaw linka do swojego bloga - na pewno zajrzę.
♥ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♥ Nie bawię się w obs/obs.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images