LIBSTER BLOG AWARD

poniedziałek, listopada 23, 2015

Hej wszystkim! Zostałam nominowana do Libster Blog Award (w skrócie LBA) przez Milenę (bardzo dziękuję za nominację). LBA jest za "dobrze wykonaną robotę" i polega na tym, że osoba, która nas nominowała zadaje nam 10 pytań, a my na nie odpowiadamy. Następnie nominujemy kolejne 10 blogów (informujemy je o tym) i zadajemy im 10 pytań. Pamiętajcie, że nie możecie nominować osoby, która was nominowała. Proste? A więc zaczynajmy!

1.Od kiedy piszesz bloga?

Pierwszy post wstawiłam 8 października tego roku. Czyli 1,5 miesiąca temu. Dla mnie wydawało się dłużej...
2.Wolisz filmy czy seriale? Podaj tytuł ulubionego.
Trudne pytania... Gdy mam oglądać jakiś serial i się w niego wciągnęłam, to oczywiście, że seriale (gorąco polecam Gossip Girl), a normalnie to filmy. Serialów zazwyczaj nie oglądam, choc jak byłam młodsza to uwielbiałam takiego typu jak "ICarly", "Tajemnice Domu Anubisa" (najlepszy serial dla dzieci na świecie - uwielbiałam go kiedyś). A ulubionym filmem jest "Charlie i fabryka czekolady". Zawsze uwielbiałam ten film. Szczerze, to nie wiem dlaczego, ale na pewno przez ten bajkowy świat czekolady. Sama bym chciała się znaleźć w takiej fabryce. A wy?
3.Masz zwierzęta?
Tak, dwa koty i papugę.
4.Piosenka tygodnia?
"Hello" - Adele (Nie tylko od tygodnia, nie słucham niczego innego od jej wyjścia.)
5.Co najbardziej lubisz robić?
Oglądać Youtube, słuchać muzyki, zajmować się blogiem i spotykać się z przyjaciółmi.
6. Jakie zachowanie irytuje cię u ludzi?
Weźmy tu przykład z blogosfery. Bardzo irytuje mnie jak ktoś pisze : "Super post!" albo "Będziemy wpadać tu częściej" i "Obserwuje!", a nawet tego nie robi. Jak wy tak robicie, to proszę, przestańcie...
7. Czy twoja rodzina i twoi znajomi wiedzą, że piszesz bloga?
Moja przyjaciółka i moja mama wiedzą. Nawet nie wiem czy tata też. Reszta nie. Bloga w dodatku mam od nie dawna i nie wiem jak to się dalej potoczy, więc po co ich za szybko informować...
8. Ulubiona pora roku?
Teraz to nie wiem, bo jak jest jakaś (np. Jesień) to pasuje mi i ciesze się z niej. Nie mam chyba ulubionej, ale chce już zimy i śniegu. Jakoś nabrałam ochoty na zabawę w śniegu (gimnazjalistka...). 
9. Ile czasu zajmuje ci pisanie posta?
Zależy czy mam jakieś gotowe pytania jak te, czy sama pisze "od zarodka". Ale zazwyczaj 30 minut do godziny plus na koniec obrabianie, czyli jeszcze dodatkowe 15 minut.
10.Czy cofnęłabyś czas, żeby coś zmienić?
Nie, każde doświadczenie daje nam coś innego - gadka-szmatka. Zawsze czegoś żałujemy i od razu po fakcie chcemy to zmienić, ale tak ogólnie to nie.

Ja już odpowiedziałam na pytania, a więc nadszedł czas na nominacje. Nominuje Adę, Agnieszkę, MilenęAnię i Zuzię. Więcej osób nie nominuję, bo nie chce tego robić, bo "muszę". Mam nadzieje, że odpowiecie na moje pytania i oto one:
1. Co cię inspiruje do pisania bloga?
2. Dlaczego założyłaś bloga?
3. Co chciałabyś dostać na święta?
4. Gdzie najbardziej chciałabyś pojechać?
5. Jaka jest rzecz, którą chcesz zrobić przed śmiercią?
6. Jaki jest twój ulubiony świąteczny film?
7. Myślałaś kiedyś nad założeniem kanału na Youtubie, jak tak to dlaczego chciałaś to zrobić?
8. Jakie jest twoje największe marzenie?
9. Co robisz, żeby zmotywować się do nauki?
10. Co ci pomaga w organizacji czasu?

To już wszystko w tym poście. Mam nadzieję, że wam się spodobał. Jak chcecie, to też możecie odpowiedzieć na moje pytania. Będzie mi bardzo miło. Jak spodobał ci się mój bloga zaobserwuj!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Domek z piernika robiłam po raz pierwszy w życiu z moją koleżanką i wiem, że nie jest idealny, ale dla mnie jest przesłodki. Wstawiam wam też zdjęcie wazonu z kwiatami, bo w końcu zaopatrzyłam się w kwiaty i mogłam wam wstawić końcowy efekt. 

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Napewno w najbliższym czasie odpowiem na nominacje :))

    http://milkamikam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja ulubiona piosenka to też "Hello" w wykonaniu Adele, uwieeelbiam ją! :)
    Bardzo ciekawie odpowiadasz na pytania i miło się czyta twoje notki :)
    Co do domku z piernika jak na pierwszy raz wyszedł naprawdę fajnie :D Mój napewno by tak ładnie nie wyglądał, haha

    Pozdrawiam,
    http://peeegi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, dziękuję! Postaram się skorzystać z nominacji w najbliższym czasie.

    more-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne wyczerpujące odpowiedzi :)
    Super wyszedł Ci taki piernikowy domek.
    Powodzenia w blogowaniu, pozdrawiam :)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne odpowiedzi - widać że się staałas!

    http://myylifeastina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. 6 punkt - ehh, coś okropnego. Dziękuję za nominację, ale nie przyjmuję LBA już od dawien dawna, jest to coś dla młodych blogów z małą ilością obserwatorów z tego co pamiętam i brałam w tym udział na początku mojego bloga. Mimo to bardzo mi miło :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też kiedyś oglądałam Gossip Girl, obejrzałam wszystkie sezony chyba 3 razy :D Jednak już mi przeszło, teraz wolę bardziej kryminały i fantasy :) A "Hello" Adele już mi się przejadło, nie rozumiem jej fenomenu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też denerwuje jak tos nie czyta postu (który jest tematyczny bo z inspiracjami to zrozumiałe ) albo pisze "obserwuje , licze na rewanz" nosz kurcze czy to teraz na tym polega ? Jesli chodzi O domek to jak na pierwszy raz to fajny , moj wygladal jakby tornado przez niego przeszło :D I bardzo dziękuję za nominacje ! Postaram się odpowiedziec w nastepnym poscie :)
    Buziaki i obserwuje :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Adele-Hello <3
    Gossip Girl nie oglądałam,ale własnie mam zamiar bo uwielbiam seriale :D

    Mogła byś poklikać ? :) Z góry dziękuje :D
    http://kari-blogg-kari.blogspot.com/2015/11/bornprettystore-dressgal.html

    OdpowiedzUsuń
  10. też chciałabym mieć papugę :/
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Też nie lubię komentarzy typu "fajny post".
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ciekawe co piszesz :))
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- zapraszam do siebie, skomentuj jeśli coś Ci się spodoba ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię takie posty. Też mam koty :D. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny domek z piernika ^^
    Ja osobiście nie przepadam za takimi postami, bo nic nie wnoszą. Najchętniej robiłabym je gdybym osiągnęła powiedzmy 500/1000 obs, żeby się trochę o mnie dowiedzieli.
    Aczkolwiek jest dużo osób, które uwielbiają tego typu nominacje. Gdybym ja została nominowana zrobiłabym to troszkę w inny sposób, ale każdy ma inną inwencję twórczą c:
    Cieplutko pozdrawiam ♥
    http://krytyczkakawy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje.
♥ Zostaw linka do swojego bloga - na pewno zajrzę.
♥ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♥ Nie bawię się w obs/obs.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images