JAK POLUBIŁAM CZYTANIE #PLL

niedziela, listopada 01, 2015


Hej wszystkim! Jak zauważyliście ten post będzie o książkach. Hm... Nie, nie lubię zbyt bardzo czytać , ale w tej serii pokażę wam powieści, dzięki którym choć trochę polubiłam tą czynność. Wy też nie lubicie tego robić? A może po prostu żadna książka wam nie odpowiada? Zaprezentuję wam tutaj moje bestsellery.

Serię Pretty Little Liars możecie kojarzyć po serialu Słodkie Kłamstewka, ale tak naprawdę to zupełnie inne opowiadanie (choć główny temat jest oczywiście taki sam). Nie radzę czytać książki i oglądać serialu w tym samym czasie, bo może wam to pomieszać w głowie. Ja osobiście nie oglądam go, ale przeczytałam 17 książek z tej serii i czekam na ostatnią. Akcja jest bardzo poplątana i w pewnym momencie możecie usiąść i nie wiedzieć co się dzieje, ale i tak są one genialne i warte przeczytania.

Opowiadają one o Spencer, Emily, Arii i Hannie, które przeżywają zaginięcie ich przyjaciółki Alison. Ciało Alison zostaje znalezione po 4 latach, a dziewczyny zaczynają dostawać wiadomości od osoby podpisującej się literą A. Ta osoba chce się zemścić za rzeczy, które zrobiły jej dziewczyny w przeszłości z Ali.

Pierwszą część znalazłam u mojej koleżanki na półce i powiedziała, że może mi ja pożyczyć. Zaciekawił mnie bardzo opis z tyłu. W dodatku moja przyjaciółka też czytała te książki (ale niestety znudziły jej się), więc oceniałyśmy np. która okładka najbardziej nam się podoba (mają je prześliczne). Zachęcała mnie też do czytania ich i bardzo się z tego powodu ciesze. Ta powieść uzależnia!


Jeśli chcecie dowiedzieć się trochę więcej o tej serii zachęcam was do przeczytania pierwszej części. Kto wie, może bardzo ją polubicie? Trzymam kciuki.


You Might Also Like

14 komentarze

  1. Jak zaczęłam czytać ciekawe ksiazki - to mnie wciągneło czytanie :)

    zapraszam na blog : twoimioczami.blogspot.com - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. PLL to ponoć świetna seria,muszę kiedyś przeczytać !
    zapraszam do mnie dopiero zaczynam :) hqnss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię czytać książki! :) Bardzo świetnie napisany post. Będę wpadac częściej. Obserwuje i licze na to samo :) Zapraszam do siebie caroliv-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże PLL <3 Przez ostatnie parę miesięcy tym żyłam :) Uwielbiam tą serię niestety nie czytałam lecz oglądałam ...Ale przeczytałabym ;)

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja sie za to zabieram juz jakis czas :D
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja uwielbiam czytać książki, to chyba najlepsza czynność jaką można robić!
    [ice maiden]

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytanie to uzależnienie :)

    Dobrej Nocy! ~~~~
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. PLL ogólnie uzależnia, ale w moim przypadku to serial, nie książka :D
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w przypadku PLL zniechęciłam się po serialu. Może książka mnie zachęci :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeczytałam pierwszą część PLL a potem zaczęłam oglądać serial i zgubiłam wątek :P.

    OdpowiedzUsuń
  11. moja ulubiona kolekcja
    zapraszam do mnie i zachęcam do obs.Niedługo haul kosmetyczny Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą serią i może faktycznie pójdę niedługo wypożyczyć pierwszy tom :)
    Zapraszam do mnie come--as--you--are.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś nie lubiłam czytać, ale zaczęłam, żeby czas w pracy szybciej zleciał. Miałam szał na PLL, ale teraz coś mi nie idzie. Utknęłam na trzynastej części :)

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje.
♥ Zostaw linka do swojego bloga - na pewno zajrzę.
♥ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♥ Nie bawię się w obs/obs.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images