ABOUT ME TAG

niedziela, października 25, 2015

Hej wszystkim! Dzisiejszy post będzie tagiem o mnie. Zapraszam. 
1. Jak masz na imię?
Łucja

2. Kiedy masz urodziny?
4 lipca

3. Co studiujesz? Jaka była twoja wymarzona praca w dzieciństwie?
Jeszcze nie studiuje. Chyba chciałam zostać policjantką w przedszkolu. 
4. Czy masz chłopaka/ dziewczynę?
Nie.
5. Jakiej muzyki słuchasz?
Popu, a teraz świątecznej.
6. Czy pracujesz?
Nie.
7. Czego szukasz w drugiej osobie?
Przyjaciela, zrozumienia.
8. Do kogo się zwracasz, gdy jest ci smutno?
Do mamy, przyjaciółki.
9. Ulubione jedzenie?
Słodycze <3 kto nie kocha słodyczy?
10. Ulubiona część garderoby?
Spódniczki, ale za często w nich nie chodzę. 
11. Czy masz zwierzątka?
Tak. Dwa kotki i papugę. 

12. Ulubione miejsce?
Mój pokój.
13. Czy masz drugie imię?
Nie mam.
14. Ulubiony przedmiot w szkole?
W-F, matematyka.
15. Ulubiony napój?
Woda gazowana z cytryną i miętą. Idealna na gorące dni. 
16. Jaka jest twoja ulubiona piosenka w tym momencie?
Last Christmas
17. Jakie imiona nadałabyś dzieciom?
Lena, a dla chłopaka nie wiem jeszcze.
18. Czy uprawiasz jakieś sporty?
Nie, ale czasami ćwiczę.
19. Ulubiona książka?
Love, Rosie. Jak nie czytaliście to przeczytajcie. To szczególnie do dziewczyn, bo jest genialna. 
20. Ulubiony kolor?
Fioletowy
21. Ulubione zwierzątko?
Koty, są prze urocze.
22. Ulubione perfumy?
Mgiełka z B&BW Country Chic. Jak będziecie w ich sklepie to powąchajcie ją, bo pięknie pachnie.
23. Ulubione święto?
Boże narodzenie.
24. Czy skończyłaś liceum?
Nawet nie zaczęłam.
25. Czy kiedykolwiek byłaś za granicą? Ile razy?
Tak. Chyba z 7-8 razy.
26. Czy mówisz w innych językach?
Super płynnie nie, ale uczę się niemieckiego i angielskiego.
27. Czy masz rodzeństwo?
Tak, i to trójkę...
28. Ulubiony sklep?
Aktualnie bardzo chcę pojechać do Primarka, ale na razie to nie możliwe. A tak to chyba H&M i bardzo podobają mi się ubrania z Sinsay.
29. Ulubiona restauracja?
Nie mam.
30. Czy lubisz szkołę?
Nauki nie, ale od ostatniego czasu nawet polubiłam.
31. Ulubiony youtuber?
Julia Kobus (kanał Julki)
32. Ulubiony film?
Charlie i fabryka czekolady.
33. Ulubiony program w telewizji?
Od pewnego czasu nie oglądam telewizji, więc żaden.
34. PC czy Mac?
Nigdy nie miałam ani nie korzystałam z Maca, więc PC.
35. Jaki masz telefon?
Samsung Galaxy S4 mini.
36. Ile masz wzrostu?
Chyba około 164.



To wszystko na dzisiejszy post. Mam nadzieje, że wam się spodobał i dowiedzieliście się więcej o mnie. 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
sweter - H&M, bluzka - H&M, buty - Reebok, spodnie - C&A









You Might Also Like

8 komentarze

  1. Też moim ulubionym kolorem jest fioletowy! Fajny post. Przyjemnie się go czytało! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten tag, a w Twoim wykonaniu jeszcze bardziej mi się spodobał. :) Świetne zdjęcia. Obserwuję. :)

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! :)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe odpowiedzi.
    Widzę, że obydwie zdecydowałyśmy się zacząć na blogu od tego tagu.
    Dałam obs. Pozdrawiam.
    http://julkaaazet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja przepadam za niebieskim :) i również nie mam drugiego imienia. Bardzo mi się podoba imię Łucja :)

    world-chinese-rat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje.
♥ Zostaw linka do swojego bloga - na pewno zajrzę.
♥ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♥ Nie bawię się w obs/obs.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images