ULUBIEŃCY WRZEŚNIA

czwartek, października 08, 2015

Hej wszystkim! Witam was serdecznie na moim blogu i zapraszam na mój pierwszy post. Będzie on o moich ulubieńcach we wrześniu. Ten miesiąc był wielkim miesiącem zmian dla mnie. Ale więcej dowiecie się dalej.
Na początku napiszę wam o muzyce. Piosenki, które słuchałam nałogowo to  Run - Jasmine Thompson (link) i Turn The Page - Sylwia Przybysz (link). Obydwie piosenki są genialne. Dopiero w tym miesiącu odkryłam Jasmine i się zakochałam. Na początku trochę nie pasował mi jej głos, ale jak usłyszałam Run to zaczęłam słuchać ją po prostu ciągle. Za to piosenkę Sysi słucham od jej opublikowania i uwielbiam ją tak jak jej wcześniejszą piosenkę Plan (link). Polecam wam obydwie dziewczyny, bo cudnie śpiewają.
Moim ulubionym jedzeniem był smoothie bananowo-truskawkowe. Codziennie chyba od tygodnia biorę go do szkoły i piję na pierwszej przerwie i jest przepyszny. Kocham truskawki i banany i serdecznie wam je polecam. (ja kupiłam mrożone truskawki za ok. 5 zł w biedronce i chyba tam jest najtaniej). :)
Kosmetyk, który najczęściej używałam, był mój krem BB z Under20. Ja mam numerek 01 i dobrze mi się sprawdza. Może chcecie recenzje tego kremu?
Ulubionym kanałem na YouTube był kanał Julki z Julia Kobus (link). Kocham oglądać jej filmiki i bardzo, bardzo zachęcam was do subskrypcji jej kanału, ponieważ dziewczyna jest genialna.
To już koniec tego posta. Gorąco zachęcam do komentowania i opowiadania o waszych ulubieńcach. <3


You Might Also Like

0 komentarze

♥ Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje.
♥ Zostaw linka do swojego bloga - na pewno zajrzę.
♥ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♥ Nie bawię się w obs/obs.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images