DIY WAZON W PASKI

sobota, października 17, 2015

Hej! W dzisiejszym poście pokażę wam jak zrobić wazon w paski z butelki.

Będziecie potrzebować:
- lakieru do paznokci (którego wam nie żal)
- szklanej butelki (np. po przecierze pomidorowym)
- taśmy klejącej
- nożyczek.
Na początku z butelki zdejmujemy wszystkie etykiety, żeby butelka była pusta i pozbywamy się kleju. Następnie obklejamy butelką paskami taśmy klejącej jeden przy drugim, ja akurat zrobiłam to poziomo. Gdy cała butelka jest już w paskach taśmy odrywamy co drugi, ten sposób da nam idealne paski. Oczywiście jeśli nie chcecie, to nie musicie obklejać całej butelki, ale paski mogą wyjść wtedy nie równe. Miejsca pomiędzy paskami malujemy lakierem do paznokci (ja położyłam cztery warstwy białego i 2 warstwy błyszczącego, na przemian każdy pasek - liczcie się z tym, że zużyjecie na to dużo lakieru, ale może macie jakieś stare albo nie potrzebne?). Gdy lakier całkowicie wyschnie zrywamy pozostałą taśmę, uważając, żeby nie oberwała lakieru ( u mnie się tak nie stało, ale trzeba na to patrzeć). Takim sposobem mamy gotowy piękny wazon w paski, możemy też dodać do niego sznurek przy gwincie i będzie to równie ślicznie wyglądać. :)




Napiszcie w komentarzach, czy podobają wam się posty DIY i czy chcecie ich więcej. :)


You Might Also Like

6 komentarze

  1. fajnie wyglada:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. w sumie coś prostego, ale całkiem fajnie wyszło
    pozdrawiammy :))
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wygląda :)

    weromar.blogspot.com
    Liczę na obserwację !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało.
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje.
♥ Zostaw linka do swojego bloga - na pewno zajrzę.
♥ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♥ Nie bawię się w obs/obs.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images