DIY PREZENTY ŚWIĄTECZNE

niedziela, grudnia 13, 2015

Hej wszystkim! Obiecałam wam, że napiszę posta o prezentach świątecznych, a dokładniej DIY (do it yourself - zrób to sam), a więc zapraszam do czytania.

Moim (ta-moim...) pierwszym pomysłem jest kubek z napisem. Potrzebujecie: kubka, markera do ceramiki (np. sharpie permanentny) i piekarnika. Wzór najpierw możecie napisać ołówkiem, a potem markerem, żeby nie było nieprzyjemności, że coś nam nie wyszło. Tutaj macie "przepis". Ja wybrałam napis: Baby, it's cold outside. Napisanie go było dla mnie bardzo trudne, ponieważ moim zdaniem mam brzydkie pismo i bałam się, że źle coś napisze i zmarnuje kubek. Ale wyszedł nawet, nawet. Może jeszcze coś do niego dorobię, bo chcę go dać dla mojej siostry. A wam jak się podoba?



Kolejnym DIY są kule do kąpieli. Przepis brałam od Domowej Tv. Ja akurat nie mam plastikowych foremek na kule i robiłam w silikonowych na babeczki. Nie wiem dlaczego, ale urosły mi po uklepaniu ich i przy odcinaniu tych części niektóre mi się połamały. Resztki wsypałam do słoika i będę używać do kąpieli. Chyba zaopatrzę się jednak w te foremki... Jeszcze nie sprawdzałam dokładnie czy kule działają, ale jak sprzątałam po nich, to było widać, jak musują i jestem dobrej myśli.



Trzecią rzeczą będzie świeczka. Będziecie potrzebować: kredek świecowych, wkładu do znicza (ogólnie chodzi o wosk), knot (ja wyjęłam z wkładu), pojemniczek, olejek zapachowy (opcjonalnie) i ołówek (też opcjonalnie). Najpierw musicie wyjąc knot z wkładu i rozpuścić wosk i kredkę (w wybranym kolorze). Jeśli chcecie, gdy wosk i kredka będą już w stanie płynnym, możecie dodać kilka kropel olejku zapachowego. Knot zawiązujemy na ołówek, żeby nie przesuwał nam się on podczas wlewania wosku. Kładziemy tak ołówek na pojemniczku, żeby knot był na środku. Wlewamy wosk i czekamy aż zaschnie.






Ostatnim moim pomysłem jest body scrub (peeling do ciała). Potrzebujecie: pół szklanki cukru (najlepiej "gruboziarnistego", ale ja użyłam normalnego, bo innego nie miałam), pół szklanki oleju (np. kokosowego albo innego roślinnego), słoik (np. po maśle orzechowym), barwnik, aromat, kartkę, nożyczki, taśmę klejącą i długopis. Ja w rzeczywistości użyłam więcej niż pół szklanki cukru, ponieważ peeling był za mokry, tak naprawdę sami musicie wyczuć granicę. Cukier, olej, kilka kropel barwnika i aromatu mieszacie w misce i przekładacie do wyczyszczonego z papierków i umytego słoika. Możecie też dokleić karteczkę z napisem BODY SCRUB jak ja.



Mam nadzieję, że moje DIY się wam spodobało. Będziecie próbować albo już robiliście te rzeczy? Jaki świąteczny post chcielibyście jeszcze u mnie zobaczyć? Dziękuje za każdy komentarz i obserwację.

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Kubek wyszedł bardzo ładnie! :) Peeling cukrowy robię sobie często. Ale używam jedynie cukru i mleka :)
    http://inspirationforlife.byania.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł z kubkiem jest bardzo fajny :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysły, ten napis wyszedł Ci naprawdę super, nie powiedziałabym, że jest robiony ręcznie ;)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  4. Kubek wyszedł naprawdę genialnie! :) Zazdroszczę, bo sama pewnie nigdy takiego nie zrobię. Jestem manualnym beztalenciem :/
    Co do peelingu cukrowego - doskonały pomysł. Osobiście robiłam już chyba z miliard kombinacji i wersji smakowo -zapachowych. Polecam każdemu :)

    babeczka24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post diy ;P Mnie najbardziej podoba się pomysł z kubkiem ;)
    Mój Blog <- zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pomysły, bardzo oryginalne :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba jakąś chemiczką zostaniesz haha :D Fajne rzeczy zrobiłaś a po tym kubku w życiu nie uwierzę, że masz brzydkie pismo, bo wyszedł ci taki ładny jak na tumblr'ach są :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie pomysły są bardzo fajne. Lubię takie prezenty które są robione własnoręcznie bo mają w sobie to coś.
    Kochana ! Życzę Ci wesołych i spokojnych świąt! Spełnienia marzeń :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę świetne pomysły. Widać, że się starałaś i trzeba przyznać, że takie prezenty są najlepsze. :)
    I mi tu nie ściemniaj, że masz brzydkie pismo, bo kubek wyszedł obłędny. :*

    Wesołych świąt!
    http://annie-kathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne pomysły <3
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog :) Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój blog i zrobisz to samo :) maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje.
♥ Zostaw linka do swojego bloga - na pewno zajrzę.
♥ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♥ Nie bawię się w obs/obs.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images